x تبلیغات
پایگاه خبری خبریفا

فرهنگ ایثار و شهادت با مرجعیت بخشی به ایثارگران توسعه می‌یابد

 فرهنگ ایثار و شهادت با مرجعیت بخشی به ایثارگران توسعه می‌یابد

فرهنگ ایثار و شهادت با مرجعیت بخشی به ایثارگران توسعه می‌یابد

فرهنگ ایثار و شهادت با مرجعیت بخشی به ایثارگران توسعه می‌یابد به گزارش خبریفا به نقل از ایثار، دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز پنجشنبه 23 دی در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان لرستان که در استانداری این استان برگزار شد، مردم لرستان را از اقوام غیور ایرانی دانست و گفت: مردم لر همواره در مقاطع سخت و حساس در کنار کشور بوده‌اند و اوج آن در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بوده است.

وی ادامه داد: وقتی بیانات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در خصوص آینده کشور و انقلاب را بررسی می‌کنیم، این آینده همواره در پیوند با فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت است. مقام معظم رهبری حفظ حیات انقلاب را وابسته به حفظ فرهنگ ایثار و شهادت دانسته‌اند و بنیاد شهید و امور ایثارگران را دستگاه عصمت و طهارت توصیف کرده‌اند.

معاون رئیس جمهور یکی از کارهای اصلی شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را حفظ و تقویت پیوند بین مردم از طریق ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: امیدواریم تعداد برگزاری جلسات شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان‌ها افزایش یابد. راه حفظ فرهنگ، مرجعیت بخشی است و صاحبان این فرهنگ باید الگو و مرجع باشند و از راه‌های مختلف به ویژه از طریق هنر، فیلم و سریال به جامعه معرفی شوند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: بسیاری از مطالبات قانونی ایثارگران هنوز پاسخ داده نشده است و بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران پاسخگوی برآورده کردن تمام این مطالبات نیست، اما خوشبختانه دولت محترم برای بودجه سال آینده نگاه ویژه‌ای به این موضوع داشته است. امیدواریم در استان‌ها نیز شاهد همراهی مسئولین باشیم تا نیازهای اساسی ایثارگران از جمله مسکن و اشتغال به سرعت تأمین شوند.

قاضی‌زاده هاشمی با تأکید بر اهمیت انجام دیدار با ایثارگران گفت: حضور در منازل ایثارگران به ویژه والدین معظم شهدا وظیفه مهمی است که بر دوش همه ما قرار دارد. فرصت دیدار با این عزیزان با توجه به افزایش سن آنان بسیار کم است و امیدواریم در کنار این دیدارها، کار ثبت و ضبط خاطرات آنان نیز انجام شود. نامگذاری خیابان‌ها و معابر با نام مبارک شهدا باید با جدیت پیگیری و انجام شود.

وی افزود: مشاورین ایثارگران در دستگاه‌ها نباید خود را تنها موظف به پیگیری امور ایثارگران آن دستگاه بدانند، بلکه باید پیگیر امور تمام ایثارگران در دستگاه خود باشند.

فرهاد زیویار استاندار لرستان نیز در این جلسه تأکید کرد: رشد، کمال و ماندگاری بشر به واسطه ایثارگری است که یکی از مهمترین تفاوت‌های بشر با سایر موجودات است. کشور ما دارای الگوهای بسیار بزرگی از ایثار است که تعداد قابل توجهی از آنان در استان لرستان هستند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی یکی از نقاط عطف تاریخ است که تعریف و تبیین جدیدی از ایثار و شهادت را در دنیا مطرح کرد و الگویی برای سایر ملل جهان شد. ان‌شاءالله دعای تمام شهدا و ایثارگران به همراه ما باشد تا بتوانیم راه و مسیر آنان را به خوبی امتداد بخشیم.

وام ۱۵۰ میلیون تومانی فرهنگیان با مصارف خاص

  

وام ۱۵۰ میلیون تومانی فرهنگیان با مصارف خاص

وام ۱۵۰ میلیون تومانی فرهنگیان واحد امور رفاهی آموزش و پرورش بودجه‌ای فراهم کرده برای فرهنگیان که بتوانند وام بگیرند. اما این وام مصرف خاصی دارد.

مبلغ این وام از ۵۰۰ هزار تومان تا ۱۵۰ میلیون تومان است! البته این وام فقط در صورتی تعلق می‌گیرد که مبلغ وام مستقیم به حساب ستاد عتبات عالیات برای ‘هزینه در بنای صحن نور حرم امام حسین واریز شود.

تصویری در این‌باره در فضای مجازی منتشر شده است. اموزش و پرورش هنوز واکنشی به اصالت این نامه نشان نداده است.

تصویر منتشر شده در شبکه های اجتماعی را در زیر میتوانید مشاهده نمایید.

وام ۱۵۰ میلیون تومانی فرهنگیان با مصارف خاص

رپورتاژ آگهی رایگان

رپورتاژ آگهی رایگان

رپرتاژ آگهی (Advertorial) هم میتوان خریداری کرد و هم رپورتاژ آگهی رایگان نیز دریافت کرد . رپرتاژ یک نوع آگهی می باشد که شخص سایت خود را در سایت دیگری به شکل گزارش یا مقاله به طور غیر مستقیم تبلیغ می کند به طوری که خواننده متوجه تبلیغی بودن آگهی نمی شوند.

به طور کلی رپرتاژ آگهی برای شرکت، سازمان، فروشگاه و تمام کسانی که میخواهند محصول یا خدمات خود را ارائه دهند می باشد که به صورت مقاله در ذهن شما تبلیغ خود را تقویت می کنند.

رپرتاژ آگهی در سال 1945 به رسانه ها اضافه شد، به دلیل اعتماد اکثر مردم به رسانه ها، رپرتاژ آگهی بسیار تاثیر بالایی دارد و در کشورها قوانین های مختلفی وجود دارد که برخی کشورها قوانین سختگیرانه ای دارند.

دیوان بین‌المللی تجارت در قانون آگهی‌های خود که در سال ۱۹۹۷ به تصویب رسانده خواهان مشخص کردن تبلیغات می‌شود تا مخاطبان قادر به تشخیص آن شوند که در تلویزیون ایران نیز بارها این موضوع به چشم میخورد و در برنامه های مختلفی رپرتاژ آگهی مشاهده می شود.

تاثیر رپورتاژ آگهی رایگان یا غیر رایگان در سئو

بعد از گذشت زمان و گسترش فضای مجازی و اینترنت رپرتاژ در اینترنت نیز وارد می شود. به این صورت که یک پست در سایت اضافه می شود که بسیار ساده و به عنوان یک مقاله خبری می باشد ولی در اصل متن تبلیغاتی است که سازمان، شرکت، فروشگاه یا محصول یا خدمات شخص را در دل خبر مشاهده میکنیم که شامل چندین لینک به سایت تبلیغ کننده می باشد که در سایت ها در قبال این خدمت مبلغی دریافت می کنند و برخی از سایت ها نیز رپرتاژ آگهی رایگان ارائه می دهند.

یک مسئله بسیار مهم این کار جهت سئو (SEO) سایت می باشد. سئو به بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو می باشد به این صورت که اگر شما در اینترنت کلمه خاص خود را جستجو نمایید سایت هایی که سئو قوی دارند به ترتیب از اولین نمایش نمایش داده می شود

این مسئله باعث می شود که شما ورودی بیشتری به سایت خود داشته باشید و از نظر رتبه سایت در سایت های رتبه دهی مانند الکسا بهبود یابد و تعداد لینک های خارجی (یعنی سایت هایی که به سایت شما لینک داده اند) بیشتر شود

رپورتاژ اگهی در ایران

در ایران متاسفانه معنی رپرتاژ آگهی برای ایرانیان غلط جا افتاده و به کاربران فقط سایت اینترنتی یا اپلیکیشن معرفی می شود این معرفی به صورت لینک خارجی یا بک لینک می باشد که بیشتر جهت بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو نظیر گوگل و سایت های رتبه دهی نظیر الکسا می باشد

رپورتاژ آگهی رایگان در سایت خبریفا

شما می توانید رپرتاژ اگهی خود را به صورت رایگان در سایت خبری فا منتشر کنید و مطالب به صورت خودکار به کانال تلگرام و پیج اینستاگرام هم ارسال میشه که می توانید قوانین انتشار را در زیر مشاهده نمایید

قوانین رپورتاژ آگهی رایگان

پایگاه خبری خبریفا تابع قوانین کشور ایران است. این پایگاه مرجع اخبار جهان و ایران است. ارسال لینکهای خلاف قانون و کلمات توهین آمیز، تهمت و ناسزا به مقامات ایران و … ممنوع است.

  • ارسال رپرتاژ رایگان می باشد و در صورت لینک دادن به سایت مقصد شامل هزینه می شود
  • خبر انتخابی باید مرتبط با موضوع سایت باشد
  • درج منبع خبر الزامی است
  • ارسال رپرتاژ آگهی و لینک با هزینه جداگانه امکان پذیر می باشد
  • لینک دادن به سایت های چت، پورنوگرافی یا سکسی ممنوع است.
  • لینک دادن به سایت های فیلتر شده ممنوع است.
  • لینک دادن به فایل های اجرایی و نرم افزاری (exe.) ممنوع است.
  • هر ۵ مطلبی که بذارید یک مطلب رایگان با امکان لینک خارجی هدیه داده می شود

 

هزینه رپرتاژ آگهی و لینک دادن 69٫۰۰۰ تومان می باشد که پس از پرداخت می توانید داخل مطلب از لینک خارجی استفاده نمایید در صورت انتخاب چند رپرتاژ آگهی از تخفیف ویژه برخوردار شوید

 

کد تخفیف 30 درصدی به مدت محدود

khabarifa30

 

جهت ورود به سایت بر روی لینک زیر کلیک نمایید

 

منابع:

  • شاه قاسمی، الف، معصومی، ح. (۱۳۹۳) آگهی با ماسک گزارش: رپرتاژ آگهی در ایران، مجله ارتباطات و فرهنگ.
  • Erjavec, K. , & Poler Kovacic, M. (2010). Relations with the media: Who are the main actors in an advertorial production process in Slovenia?. [I]Journalism[/I], 11, 1, 91-109

 

صفحه قبل 1 صفحه بعد